czwartek, 29 stycznia 2015

Trening 29.01.2015r.


Mapa treningu

Kolejny udany trening.

Dzisiaj nawet wiatr nie był w stanie mi przeszkodzić ...a wieje strasznie :P

Po kolejnym udanym spotkaniu w Urzędzie Miasta pewne jest to, że pierwszy w historii Pelplina (jaką pamiętam) bieg na 10 km odbędzie się 7 czerwca o godz. 10:00 - resztę informacji przekaże wam niebawem ;)

To najlepszy przykład na to, że jeśli obywatel ma jakiś dobry pomysł, który może jeszcze bardziej zareklamować nasze miasto, sprawić że bieganie jako forma rekreacji rozrośnie się, zarazi innych to wystarczy przejść się do Urzędu Miasta, podzielić się swoim pomysłem i przy wsparciu władz miasta i ludzi którzy tam pracują, zrealizować go ;)
Jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia, ale przy pomocy ludzi którym tak samo jak mi zależy, aby ten bieg się odbył, na pewno wszystko będzie podążało w dobrą stronę ;)

Z uwagi na powyższe, dzisiejsza moc w nogach sprawiła, że pomimo tych silnych porywów wiatru, biegło mi się bardzo dobrze, a im mocniej wiało tym szybciej biegłem ;) Do czerwca pozostało jeszcze trochę czasu, ale na dobrą organizację czasu nigdy za dużo ;)

W planie na dzisiaj miałem w miarę szybką dyszkę, przed nocną zmianą w pracy, a jutro czas na regenerację i odespanie nocki.

Pozdrawiam ;]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz