wtorek, 13 stycznia 2015

Trening 13.01.2015r. - 3 x Aleja Kociewska ;)


Po 3 dnia odpoczynku, przyszedł czas na trening.
Od samego rana czułem w nogach niesamowitą moc, więc w planie na dzisiaj był co najmniej półmaraton ;)

Jakoś dużo czasu dzisiaj zabrało mi ubranie się i wyjście z domu, a wszystko przez tą okropną pogodę, która nie chce nas opuścić od kilkunastu dni. Masakra!!!

Skoro w planie na dzisiaj miałem co najmniej 21 km, długo zastanawiałem się gdzie tu biec. Niebo było pełne burzowych chmur, więc trzeba biegać blisko domu, żeby w razie co szybko się ewakuować.

Jak wiecie, lubię biegać po naszej Alei Kociewskiej, więc kolejny trening poświęciłem na szlifowanie tej trasy, czyli trzeba było zrobić 3 kółka w koło miasta. Pierwsze poszło łatwo, z drugim trochę się męczyłem, ponieważ boczny wiatr i mżawka nie odpuszczały i kolejny raz chciały mnie zatrzymać. Trzecie koło udało mi się zrobić trochę szybciej, niż drugie i jakoś to wyszło.

Udało mi się dzisiaj poprawić życiówkę w półmaratonie z 1:48:04 na 1:43:18:))) i uzyskałem niezłą średnią 04:55/km ;)

Dzisiaj kolejna nocka w pracy, jutro odpoczynek i regeneracja ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz