czwartek, 26 marca 2015

Trening 26.03.2015r.


Hej !!!

Trening zrobiony dzień zaliczony ;)))

Dzisiejszy dzień był jednym z tych nielicznych w którym nie bardzo mi się chciało wyjść na trening, całe szczęście zmieniło się to po przebiegnięci pierwszych kilkuset metrów.

Pogoda od rana była jakaś taka niemrawa, do tego w czasie kiedy wychodziłem z domu zaczęło mocniej wiać, a na dodatek zamiast ubrać krótką koszulkę, założyłem wiatrówkę, a której trochę się upociłem :P Co prawda przez pierwsze 2,3 km nie było mi tak ciepło to resztę trasy odczuwałem nieprzyjemne ciepło.
No cóż każdemu się czasami zdarza ubrać się trochę za ciepło...tak było dzisiaj ze mną.
Na pewno wyciągnę z tego odpowiednie wnioski i następnym razem nie popełnię tego błędu ;)

Postanowiłem dzisiaj pobiec długo przeze mnie nie odwiedzaną trasą: Pelplin-Rudno-Rajkowy-Pelplin. Trasa jest dość ciekawa i pełna delikatnych podbiegów i zbiegów. Biegnąc od Pelplina do Rudna musicie uważać na jadące samochody, których kierowcy mają gdzieś to, że ktoś sobie biegnie tym prawie niewystępującym poboczem.
W samym Rudnie oczywiście biegniemy chodnikiem, a po skręcie na Rajkowy lewą stroną.
Jeśli ktoś z was planuje wybrać się tą trasą musi pamiętać, że od Rudna w kierunku wsi Rajkowy trochę wieje, ponieważ z obu stron są praktycznie same pola.
Całe szczęście dla mnie, że dzisiaj słońce nie grzało tak jak robiło to przez ostatnie dwa dni, a w zamian za niedaleko domu złapał mnie lekki chłodzący deszcz ;)
Teraz czas na regenerację, posiłek, odpoczynek i oczekiwanie na kolejny trening ;)))
Dzisiaj czeka mnie 12 godzinna nocka w pracy, a jutro odsypianie.

Do zobaczenia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz