czwartek, 12 marca 2015

Trening 12.03.2015r.



Kolejny udany trening ;)

Pogoda dzisiaj nie rozpieszcza nikogo, tym bardziej biegających na otwartych przestrzeniach, gdzie wieje masakrycznie. Pomimo +7,8 stopni C na zewnątrz, wiatr  po raz kolejny chce pokazać co potrafi. W związku z dość zachmurzonym niebem z rana, postanowiłem dzisiejszy trening zrobić na naszej obwodnicy biegnąc dwa okrążenia w koło miasta. Jakoś tak ostatnio mam, że jak tylko widzę, że zanosi się na deszcz to wolę biegać w koło przysłowiowego "KOMINA", żeby w razie co szybko i sprawnie uciec przed deszczem do domu.

Pierwsze 2 km zrobiłem w dość dobrym tempie,  na kolejnym spotkałem znajomego, więc zjechałem trochę z tempa do 5:10, żeby sobie trochę pogadać ;) Nie zawsze prędkość jest ważna, czasami warto pobiec trochę wolniej, za to nie w samotności. Po kilku kilometrach kolega pobiegł w stronę domu, więc zwiększyłem tempo, aby dokończyć drugie okrążenie w trochę lepszym czasie, więc średnia nie wyszła taka zła ;) Chwilami porywy wiatru sprawiały, że brakło tchu, zwłaszcza jak wiało mi prosto w twarz. No ale nie ma co marudzić, pogoda i tak jest lepsza niż ta którą mieliśmy w zimowej scenerii. Wiosna minie bardzo szybko i znowu zacznie się wstawanie o 5 rano i marudzenie, że jest za gorąco haha :P

Do maratonu OWM pozostały  44 dni ... czas podkręcać tempo :)

Swoją drogą już nie mogę się doczekać. Wycieczka pociągiem do stolicy, grupowy nocleg, cała masa emocji i pozytywnie nakręconych ludzi :)))

Do zobaczenia na trasie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz