piątek, 20 marca 2015

Trening 20.03.2015r.


Ostatnimi czasy pogoda do biegania jest świetna co potwierdziło się tak też dzisiaj rano.
+8 stopni i wiejący umiarkowany wiatr, który sprawiał, że odczuwałem delikatne chłodzenie ;)

Po dodatkowym dniu wolnym od biegania z powodu zmian w grafiku, dzisiaj postanowiłem trochę to nadrobić i machnąć małą dwudziestkę ;) I chociaż nogi chciały jeszcze biec, czas jaki miałem na dzisiejszy trening  nie pozwolił na to. Z drugiej strony może i lepiej. Wczoraj zmuszony byłem usunąć sobie pozostałość po pęcherzu jakiego się dorobiłem na pierwszym w tym roku biegu w nowych butach. Jeszcze wczoraj obawiałem się o dzisiejszy trening, ponieważ po usunięciu obumarłej skóry po pęcherzu, jedyne co mi zostało to miejsce to zakleić plastrami i modlić się aby nie doskwierał mi żaden ból ani inny dyskomfort, który pogorszy jakoś mojego treningu na który tak bardzo czekałem.

Na pierwszych kilometrach odczuwałem trochę lewą piętę, która delikatnie pobolewała...ale dość znośnie. Aby zniwelować dyskomfort starałem się bardziej angażować do pracy śródstopie co przyniosło zamierzony efekt i dalej biegło mi się rewelacyjnie. Na 15 km zamiast odczuwać zmęczenie, poczułem zwiększenie wydolności i siłę na dalsze kilometry (mega pozytywnie dziwne uczucie)...tak doleciałem do 20 km ;)

Gdyby nie wspomniane dolegliwości z lewą piętą pewnie udało by mi się wykręcić lepszy czas...no ale nie jest źle ;)

Najważniejsze, że forma dalej rośnie i to, że ruszyły w końcu zapisy na
I Bieg Papieski z PGE Energią Odnawialną w Pelplinie :)))

Rejestracja:

http://www.maratonypolskie.pl/mp_index.php?dzial=3&action=5&code=33801

lub bezpośrednio przez:

http://www.elektronicznezapisy.pl/events?user=2893


Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w Naszym Biegu ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz