sobota, 14 lutego 2015

Trening 14.02.2015r.


Dzisiejsza pogoda mile zaskoczyła chyba wszystkich. Czyżby to początek wiosny? ;)
Po raz pierwszy od długiego czasu rozstałem się na czas treningu z kurtką, zamieniając ją na cienką bluzę. Tak ładnej pogody dawno u nas nie było. Ruszałem na trening przy ok + 3 stopnie, a jak wróciłem było już + 8. Wyraźnie odczułem dzisiaj przypływ mocy po zimowych zmaganiach na ciężkich zaśnieżonych trasach. Droga była sucha, słonce elegancko grzało, wiał delikatny ciepły wiatr, więc i baterie naszego ciała ładują się dużo szybciej, poprawiając przy tym samopoczucie, przy okazji ładując nas witaminą D pochodzącą prosto ze słońca ;))
Po wczorajszym spotkaniu rady sportu naładowany jestem pozytywnymi myślami. Organizację czas zacząć. Nie jest to łatwe przedsięwzięcie, ale dla dla ludzi którzy chcą coś zrobić dla tego miasta nie ma rzeczy niemożliwych, tym bardziej, że przyjdzie mi pracować z prawdziwymi profesjonalistami w zajmującymi się na co dzień rzeczami, które na pierwszy rzut oka wydają się trudne a czasami wręcz niemożliwe. Oczywiście podczas zabezpieczenia trasy biegu przydadzą się każde ręce do pracy. Za kilka, kilkanaście dni nasz bieg oficjalnie zostanie wpisany na maratonypolskie.pl, gdzie będzie można rozpocząć rejestrację ;)  Postaramy się przygotować bieg na wysokim poziomie, mając nadzieję, że frekwencja uczestników chętnych do startu w naszym mieście będzie wysoka;)

Dzisiejszy trening wykonałem dość lekko. Biegło mi się naprawdę dobrze. Mam nadzieję, że pogoda jaką mamy dzisiaj pozostanie z nami na długo, a najlepiej na stałe ;)
Moja krótkie spodenki, które przez zimę zalegają w szafie chciały by w końcu wyjść pooddychać haha :D

Dzisiaj delikatna 15-stka przez nocką, jutro czas na regenerację i mały bieg z żonką, którą udało mi się zarazić bieganiem ;)))

Do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz