czwartek, 12 lutego 2015

Trening 12.02.2015r. - Pierwszy szlif trasy biegu ;)

Dzisiejszy trening był dość nietypowy. Najpierw zrobiłem delikatną rozgrzewka na stadion. 
Szkoda, że sam stadion pływał w błocie, a z drugiej strony dobrze, że założyłem stare buty, bo błoto mało co by nie wlało mi się do środka :P
Podobno zawsze tak jest na wiosnę - zobaczymy ;)

Przyszedł czas obiec planowaną trasę biegu, tak więc i zrobiłem. Szczerze powiem, że trasa biegu jest dość wymagająca, może za sprawą zmieniającego się podłoża i ukształtowania terenu.

Po starcie na stadionie i przebiegnięciu ok 200 m zaczyna się odcinek bruku aż do Kościuszki ok. 300 m, dalej asfalt ok. 3100 m, kostka brukowa naszej obwodnicy ok. 2800 m, ok. 100 m asfalt, ponownie bruk ok. 450 m, droga szlakowa o.400 m, ponownie asfalt ok.1600 m, ok. 200 m drogi polnej, dalej ok. 330 m bruku i ok. 300 metrowy finisz po nawierzchni stadionu.
W przybliżeniu tak to właśnie wygląda.
Jutro idę na spotkanie rady miasta, więc coś się zawsze może zmienić ;)

Rozgrzewka

Przybliżona trasa biegu 


i delikatny powrót do domu.

Mapa z mojego Garmina:

Bieg na 10 km - Pelplin


Podsumowując - trasa biegu jest przyjemna i trochę trudna dla zupełnych amatorów, ale nie ma co się oczywiście poddawać, pozostało jeszcze kilka miesięcy na jej szlifowanie.
Trzymajcie kciuki aby udało nam się zrobić najlepszy bieg w naszym rejonie ;)

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz