niedziela, 20 września 2015

Bieg Cysterski Pelplin - 19.09.2015r.

 Hej !!!

Jakiś czas temu miałem napisać recenzję z biegu Cysterskiego w naszym mieście, niestety jakoś cały czas brakowało mi czasu.

Jakiś czas temu wpadłem na pomysł, aby wydłużyć trasę biegu papieskiego i trochę zmienić jego formę co jak wiecie udało się ;)

W pełnym uzgodnieniu z Urzędem Miasta i Tomkiem Czerwińskim trasa biegu została wydłużona do 5 km, oznaczona co każdy kilometr, a na mecie na biegaczy czekała woda i pamiątkowe medale.
W biegu wystartowało 33 biegaczy, którzy zmagali się z trudami trasy, własnymi słabościami oraz dosyć wysoką temperaturą ;)

Na 33 biegaczy udało mi się wybiegać 3 miejsce, a tym samym drugie w tym roku podium :)
W dodatku udało mi się zrobić nową życiówkę na dystansie 5km z czasem - 19:08  !!!

Krótka foto relacja ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz