piątek, 4 września 2015

Biegowe podsumowanie SIERPNIA !!!

Hej !!!
Kolejny wakacyjny miesiąc minął, więc przyszedł najwyższy czas na jego podsumowanie.


W sierpniu startowałem w dwóch biegach na dystansie 10 km.

- II Dycha Nad Wisłą w Tczewie   23.08.2015r.

W pierwszej odsłonie tego biegu nie brałem udziału, słyszałem kilka opinii na jego temat, ale mimo wszystko postanowiłem sam go sprawdzić. Okazało się, że udział w biegu w Tczewie to był strzał w dziesiątkę.
Przed startem w planie miałem poprawę życiówki co udało mi się zrobić, chociaż nie przyszło mi to łatwo. Przed startem pogoda postanowiła trochę poprzeszkadzać biegaczom - było upalnie, duszno, bezwietrznie i bardzo słonecznie a mimo to udało mi się poprawić życiówkę która teraz wynosi - 41:03 ;)
Kolejny bardzo ładny medal do kolekcji ;)

Bardzo dobra organizacja, świetni ludzie, masa atrakcji nie tylko biegowych, losowanie fajnych nagród - to tylko niektóre powody dla których warto przyjechać na ten bieg.
W czasie tego biegu udało mi się poprawić kilka innych rekordów co jest dla mnie bardzo motywujące:


- III Bieg z okazji Święta Lotnictwa Polskiego w Malborku   30.08.3015r.
 I kolejny fajny medal trafia do mojej kolekcji na ścianie ;)



W 2014r. po raz pierwszy wziąłem udział w tym biegu, bardzo mi się podobało, więc żal było by i w tym nie pobiec. Co prawda nie udało mi się poprawić zeszłotygodniowej życiówki, ale za to zająłem dobre 31 miejsce na 303 biegaczy co jest dla mnie powodem do radości ;)
dodatkowym powodem dla którego warto przyjechać do Malborka to bardzo ciekawa trasa, która prowadzi w okolicach krzyżackiego zamku, świetne medale, porcelanowe, ręcznie robione puchary, losowanie atrakcyjnych nagród i świetna atmosfera która wyczuwalna jest wokół.
Trochę mi zabrakło do życiówki, ale za rok powinno się udać ;)


W sierpniu udało mi się zrobić 227 km ( 15 treningów ).
Wiem, że dystans jaki udało mi się wykręcić nie porywa ale udaje mi się świetnie łączyć obowiązki rodzinne, prace i bieganie więc naprawdę nie jest źle ;)))

Treningowy wrzesień rozpoczęty, zobaczymy co przyniesie ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz