wtorek, 6 października 2015

Biegowe podsumowanie WRZEŚNIA !!!



Wrzesień zakończył się dla mnie pełnym sukcesem. Chyba jeszcze nigdy nie nabiegałem tylu kilometrów co w tym miesiącu !!!
Nie ukrywam, że najbardziej przyczynił się do tego mój trener Roman Hudzik, który poświęca dla mnie swój wolny czas, poświęca mi swoją wiedzę oraz doświadczenia i wierzy, że coś jeszcze się da ze mnie wycisnąć ;) Dzięki Romanowi przekonałem się, że mogę biegać więcej, szybciej, częściej, lepiej a co najważniejsze bardziej mądrze.

Wrzesień to 21 treningów oraz start z nową życiówką i 3 miejscem w naszym lokalnym Biegu Cysterskim


Dzięki nowym treningom czuję nowy lepszy zapał do biegania, a każdy kolejny trening to kolejne wyzwanie do wykonania ;) Aż strach pomyśleć jaki kilometraż nakręcę w październiku :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz