wtorek, 6 października 2015

Bieg o zdrowie dla Miłosza Wlazło Malbork - 04.10.2015r.

W minioną niedziele w Malborku odbył się Charytatywny Bieg o Zdrowie dla Miłosza Wlazło na dystansie 5km w którym wziąłem udział.


Myślę, że takie akcje każdy z nas powinien popierać i wspierać finansowo w miarę swoich możliwości. Wiem, że pieniądze które przekazałem opłacając wpisowe za udział w biegu na pewno bardzo przydadzą się rodzicom Miłosza i będą dobrze spożytkowane.

W biegu wystartowało 193 biegaczy.
Na metę wbiegłem jako 6 z czasem 19,20 (5km 100metrów), (a na 5km garmin pokazał czas 19:08) zajmując 3 miejsce w mojej kategorii wiekowej, więc było trzecie pudło w tym roku !!!



Każdy uczestnik biegu otrzymał na mecie piękny i unikatowy medal w kształcie serca z podziękowaniem od Miłosza, a za zajęcie miejsca na podium pyszny piernik, także w kształcie serca.



Do życiówki zabrakło mi jednej sekundy, ale i tak jestem mega zadowolony.
Trasa biegu wiodła parkowymi ścieżkami ( 2 pętle ) i była raczej płaska z dwoma bardzo niewielkimi podbiegami. Dzięki temu, że bieg odbył się w parku organizatorzy nie musieli zamykać ulic, a bieg wśród miejskiej zieleni to była prawdziwa przyjemność ;)
Organizator zapewnił także biegaczom posiłek regeneracyjny w postaci wojskowej grochówki, napój izotoniczny, a na zakończenie biegowych zmagań atmosferę podgrzało losowanie nagród.

Podsumowując: organizatorom udało się zrobić bardzo fajny charytatywny bieg przy minimalnym nakładzie finansowym, a całość pieniędzy zebranych podczas biegu (wpisowe oraz kupione koszulki) zostanie przekazana rodzicom Miłosza Wlazło.

Kilka zdjęć z biegu:

Zwycięzca z Miłoszem ;)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz