środa, 5 sierpnia 2015

Biegowe podsumowanie LIPCA !!!

Hej !!!

Lipiec minął, więc czas na jego podsumowanie. 
Tak właśnie wygląda moja aktywność w tym wakacyjnym miesiącu. Zrobiłem ponad 40 km więcej niż w miesiącu ubiegłym, a wszystko dzięki temu, że miałem urlop, więc i sporo czasu na bieganie ;)


W miesiącu tym startowałem tylko w jednych zawodach biegowych na dystansie 15 km:

- VIII Bieg Turystyczny Czterech Jezior SKÓRCZ 11.07.2015r.



Na ten bieg miałem tylko jeden cel - poprawić zeszłoroczny czas: 01:16:26.
Szczerze powiem, że mogłem się doczekać tego startu. Po przebiegnięciu ok 3 km asfaltem dalej trasa wiedzie leśnymi ścieżkami, a tu czułem się jak u siebie, jak na moich ulubionych biegowych szlakach. 
Czas jaki udało mi się wybiegać to:  1:03:22 !!! Poprawiłem zeszłoroczny czas o 13 minut i 4 sekundy !!! 
Dodatkowo poprawiłem swój czas w biegu przez godzinę i teraz jest to dystans 14,22 km:)

W zeszłym roku Skórcz zrobił bardzo fajną rodzinną imprezę co spowodowało, że chciałem wrócić tam w tym roku. Przez cały czas jej trwania odczuwalna jest fajna rodzinna atmosfera - tak było i tym razem, więc już dzisiaj wpisuję tą imprezę do mojego kalendarza biegowego na rok 2016 ;) Dodatkowo organizatorzy biegu dbają o to, aby medal jaki dostają jego uczestnicy na mecie był wyjątkowy - co widać.


W lipcu udało mi się zrobić 250 km ( 16 treningów ). Wiem, że niektórzy z was biegają więcej, ale jak na moje możliwości czasowe to i tak dużo.
Kilka treningów poświęciłem na szlifowanie siły i wytrzymałości biegowej co na pewno bardzo mi się przyda, tym bardziej, że idzie jesień, a to dobra pora roku na bicie kolejnych rekordów ;)
Postępy jakie przynosi mi regularne bieganie są widoczne na każdym kroku, więc jak widać jestem na właściwym torze ;)

Kolejny miesiąc to kolejne starty w zawodach i walka z własnymi słabościami, a jeszcze mi ich trochę zostało ;)
Oby sierpień był dla mnie bardziej łaskawy :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz