sobota, 23 maja 2015

VI Kwidzyński Bieg Papiernika - 23.05.2015r.



Pierwszy raz wystartowałem w Kwidzyński Bieg Papiernika​ i powiem wam, że trasa jest naprawdę świetna. To był mój pierwszy bieg na 10 km w którym trasa minęła mi tak szybko. Niemal w całości trasa jest asfaltowa ( nie licząc murawy stadiony) a podbiegi jakie się na niej znajdują nie są trudne

Co prawda nie wybiegałem dzisiaj życiówki dlatego, że na starcie ustawiłem się trochę za daleko i przez pierwszy kilometr miałem trudności z wyprzedzaniem ludzi którzy wbiegali sobie wzajemnie pod nogi.

Czas jaki udało mi się wybiegać to: 43:06.   Do życiówki zabrakło zaledwie 25 sekund, czyli tyle ile zyskał bym na pierwszym zakorkowanym kilometrze. No trudno, nie zawsze robi się życiówkę, chociaż ta trasa według mnie jest do tego przystosowana ;)

Pogoda podczas VI Kwidzyńskiego Biegu Papiernika była bardzo dobra: zachmurzone niebo i lekki wiatr, no może trochę za ciepło, ale wszystkiego mieć nie można ;)

Co do samej organizacji to muszę przyznać, że była niemal na najwyższym poziomie.
Nie dość tego, że organizator nie pobiega opłaty startowej od biegaczy to w pakiecie startowym każdy otrzymał bardzo fajną biegową czapkę NEWLINE która na pewno mi się przyda, a do tego kalendarz wyprodukowany przez IP ze zdjęciami z zeszłorocznego biegu :)

Bardzo dobrze zabezpieczona trasa, dwa punkty z wodą (nie korzystałem) gąbki, masa kibiców stojących na trasie którzy okrzykami i transparentami zagrzewali biegaczy do walki o każdy kilometr, a na terenie IP wszędzie tłumnie stali pracownicy kibicujący wszystkim uczestnikom biegu :)
 
Na samej mecie organizator zadbał o wszystko: jedzenie, kawa, napoje izotoniczne, woda, piwo itd. a także cała masa atrakcji sprawiły, że "chyba" nie ma osoby której w Kwidzynie by się nie podobało :)

Każdy uczestnik biegu po przebiegnięciu linii mety otrzymał także bardzo ładny medal ( jeden z ładniejszych jakie mam).

Na zakończenie imprezy losowanie nagród wśród wszystkich uczestników podgrzało atmosferę i uszczęśliwiło ponad 200 osób ;)

Kilka fotek z dzisiejszego Papiernika - może ktoś z Was znajdzie siebie ;)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz