czwartek, 9 lipca 2015

Biegowe podsumowanie CZERWCA !!!


Cześć !!!

Tak właśnie wygląda moja aktywność w tym miesiącu. W sumie miałem zrobić ten wpis kilka dni wcześniej, ale sami wiecie jak w okresie letnim znaleźć chwilę na napisanie czegoś ;)


W czerwcu startowałem w 2 zawodach na 10 km:

- Bieg Papieski z PGE Energią Odnawialną w Pelplinie - współorganizowane przeze mnie :)




oraz

- Nocny Bieg Świętojański z PKO Bankiem Polskim w którym udało mi się wykręcić nową życiówkę na tym dystansie z czasem - 41:27 :)



Dodatkowo w tym biegu udało mi się poprawić życiówkę na 1 mile, 3 km, 5km, 3 mile i 12 minutowy test Coopera - 3.03 km. Wszystkie te dane oczywiście podpowiedziało mi Endomondo. Pomimo, że biegam z garminem to ustawiłem sobie aby treningi automatycznie przesyłały się na Endo do którego mam sentyment, ponieważ to z tym programem zaczynałem swoje pierwsze biegowe harce  ;)

Czerwiec i wspólny trening z kolegą Łukaszem pozwolił mi także złamać kolejną czasową barierę, tym razem w półmaratonie wybieganym po leśnych ścieżkach z czasem: 1g:38m:18s.
 
Z jednej strony 210 km (15 treningów) to nie tak dużo, a z drugiej skoro biegam mało a efekty są widoczne to chyba wszystko zmierza w dobrym kierunku. Czerwiec to także kolejny spadek wagi o 2 kg, które pozostawiłem na wspomnianych biegowych ścieżkach.
Sezon startów w biegach nadal trwa i chociaż temperatura nikogo nie oszczędza to mam cichą nadzieję, że uda mi się jeszcze w tym roku złamać psychologiczną barierę 40 minut na 10 km - trzymajcie kciuki ;)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz